Strony

2013-09-28

Egzamin zdaje... Mydło Alep 25% oleju laurowego.


Cześć wszystkim czytającym! :)

Dzisiaj chciałabym przedstawić moją opinię, na temat działania mydła Alep.
Mydło Alep jest produktem całkowicie naturalnym, opracowywanym wyłącznie na surowcach naturalnych, nie zawiera w swojej oryginalnej formie ani barwy, ani perfum, ani innego składnika. [...] Nie powoduje alergii. Mydło Alep jest wyposażone autentycznie w zalety lecznicze dzięki składnikom antyseptycznym. Przeznaczone dla skór suchych, dotkniętych takimi chorobami jak łuszczyca, trądzik, egzema.

Skład:Aqua, Olea Europea, Laurus Nobilis, Sodium Hydroxide.


Produktu używam od ponad miesiąca. Początkowo stosowałam go dwa razy dziennie, myjąc twarz rano i wieczorem. Niestety, moja skóra twarzy jest bardzo kapryśna. Kiedy chcę ją nawilżyć robi się jeszcze bardziej tłusta i zanieczyszczona, a kiedy chce ją dobrze oczyścić, zaczyna się łuszczyc i tracić wiotkość. Mydło Alep miało mi posłużyć, jako produkt, który wreszcie oczyści twarz, wygładzi ją i nie wysuszy. Cóż, mam mieszane odczucia...



Jak już zaznaczyłam, mam tłustą cerę z widocznymi niedoskonałościami (grudki, zaskórniki itp). Miejscami jednak bywa przesuszona. Moja skóra bardzo szybko "przyzwyczaja się" do kosmetyków i nawet jeśli coś świetnie na nią działa, po około dwóch tygodniach efekty przestają być widoczne. Tak było i w przypadku mydła Alep. Przez pierwsze kilkanaście dni moja twarz wyglądała naprawdę dobrze. Wygładziła się, grudki stały się mniej widoczne, była przyjemna w dotyku. Po dłuższym stosowaniu zaczęła się robic wysuszona, a niedoskonałości powróciły. Bez zastosowania toniku, skóra była mocno ściągnięta.

Mimo chwilowego wysuszenia i powrotu niedoskonałości nie zrezygnowałam z mydła. Postanowiłam lekko zmodyfikować sposób i częstotliwość używania go. Przede wszystkim, twarz myje mydłem tylko raz dziennie, ewentualnie co drugi dzień, zamiennie z żelem do mycia twarzy Iwostin. Po użyciu mydła zawsze stosuję tonik, albo przecieram twarz rumiankiem. Efekty nie są spektakularne, ale twarz zaczyna być gładsza, rozjaśniona.

Plusy:
  • bardzo dobrze oczyszcza
  • redukuje drobne niedoskonałości
  • wygładza 
  • duża wydajność
Minusy:
  • bardzo intensywny, nieprzyjemny zapach
  • może wysuszać
  • okropnie szczypie kiedy dostanie się do oczu (ileż razy już to przeżywałam...) 

Według mnie, mydło zdaje egzamin. Nie rewelacyjnie, ale jednak zdaje. 
Działanie oceniam na 4-
Ciągle wierze, że moja cera się poprawi. Myślę, że mydło Alep muszę wspomóc dobrym kremem nawilżającym, który nie zapycha porów.

Gdzie możecie kupic mydło Alep (różne rodzaje)?

Jakie są Wasze wrażenia po zastosowaniu mydła? Macie swoje sposoby na niedoskonałości?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz