Strony

2013-10-02

Egzamin zdają... żel i tonik Iwostin Purritin.

Dzisiaj kilka słów o moich sprzymierzeńcach w walce z niedoskonałościami skóry twarzy.  Produktów Iwostin Purritin do skóry tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych używam od bardzo dawna, ale chyba nie doceniałam ich działania.

Żel do mycia twarzy Iwostin Purritin
Dokładnie oczyszcza skórę tłustą, skłonną do zmian trądzikowych i wrażliwą. Ogranicza powstawanie zmian trądzikowych poprzez normalizację pracy gruczołów łojowych i ograniczenie rozwoju bakterii P.Acnes. Zapobiega wysuszeniu skóry i łagodzi podrażnienia.

W składzie:
  • Zincidone- połączenie cynku i molekuły PCA, która ułatwia jego wnikanie do skóry- reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych
  • Physiogenyl -  bogate żródło pierwiastków śladowych, takich jak cynk i mangan- stymuluje regenerację naskórka nawilża
  •  Woda termalna z Iwonicza- Zdroju, wyciąg z aloesu oraz alantoina łagodzą podrażnienia

Żel zamknięty w ogromnej butelce (300 ml) z pompką. Mam go już naprawdę bardzo długo, co świadczy o tym, jaki jest wydajny. Jedno naciśniecie pompki uwalnia ilość żelu, którą dokładnie można umyć całą twarz. Według mnie produkt ma konsystencję lekko galaretowatą ;) Zapach raczej delikatny, nieco mdły, ale niedrażniący.

Jak działa?
Przede wszystkim obawiałam się totalnego wysuszenia, nic takiego mnie jednak nie spotkało. Oczywiście, nie okłamujmy się, żel nie nawilża, ale nie przyczynia się też do powstawania Sahary na skórze. Dobrze oczyszcza. Rzadko zmywałam nim makijaż, więc nie wiem jak radzi sobie z grubą warstwą podkładu. Nie podrażnia. Wydaje mi się, że faktycznie reguluje wydzielanie sebum, twarz jest też trochę gładsza, rzadko pojawiają się brzydko wyglądające, czerwone niespodzianki. Na grudki raczej nie ma zbyt dużego wpływu (nie zauważyłam żeby znikały). Dla mnie najważniejszy jest fakt, że produkt jest delikatny ale jednocześnie spełnia swoją rolę- oczyszcza, zmniejsza wydzielanie sebum, łagodzi podrażnienia. Moja skóra bardzo szybko przyzwyczaja się do kosmetyków, dlatego żelu używam na zmianę, z mydłem Alepp.

Plusy:
  • hypoalergiczny
  • nie wysusza
  • nie podrażnia
  • ma pozytywny wpływ na pracę gruczołów łojowych
  • dobrze oczyszcza
  • baaaardzo wydajny
Minusy:
  •  hmmm... gdyby wyeliminował nieestetyczne grudki z mojej twarzy, byłby ideałem ;P

Gdzie można kupić?
W aptekach. Polecam takie, w których jest możliwość zamówienia produktów przez internet (często płaci się wtedy niższą cenę). Jeśli chcecie poczytać o produktach Iwostin, zajrzyjcie na http://www.iwostin.pl/ 

Oceniam żel na 4+/ 5-. 

Tonik Iwostin Purritin.

Dokładnie oczyszcza i tonizuje skórę tłustą, skłonną do zmian trądzikowych i wrażliwą. Nawilża skórę oraz łagodzi podrażnienia. 
W składzie ma: Zincidone, Physiogenyl, Wodę termalną z Iwonicza- Zdroju, wyciąg z aloesu oraz alantoinę.


Tonik ma pojemność 240 ml, zamknięty jest w lekkiej plastikowej butelce. Zapach niezbyt intensywny, dość mdły. Przejdzmy do działania, które jest przecież najważniejsze. Tutaj mam pewne wątpliwości. O ile żelem jestem prawie zachwycona, tonik nie wzbudza we mnie aż tak pozytywnych odczuć. Nałożony w zbyt dużej ilości, pozostawia na skórze uczucie lepkości. Owszem nie wysusza, można zauważyć nawilżenie, ale z obiecaną regulacją sebum, już nieco gorzej. Niestety po upływie krótkiego czasu moja twarz zaczyna się "świecić". Niewątpliwą zaletą tego toniku jest fakt, że widocznie łagodzi podrażnienia, ściągnięcie twarzy. Grudek na mojej skórze nie rusza. Widocznie muszę sie z nimi zaprzyjaznić xD

Plusy:
  • nawilża
  • łagodzi podrażnienia 
  • delikatny dla skóry
  • hypoalergiczny, bez parabenów, bez barwników 
  • bardzo wydajny 
Minusy:
  • lepki
  • nie zmniejsza wydzielania sebum (w moim przypadku nawet je zwiększa ;P)

Oceniam tonik na 4-. 
Ideałem zdecydowanie nie jest, ale do tej pory i tak nie znalazłam lepszego zamiennika.

Ps. Dzisiaj kupiłam w aptece krem, który dla wielu z Was okazał się zbawienny w walce z niedoskonałościami. Sprawdzę jak działa to cudo :D

 Zapraszam na facebooka:
https://www.facebook.com/pages/Pass-or-fail/596816817044579

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz