Strony

2013-11-23

Egzamin zdaje... paletka Sleek- Storm.


Paletkę kupiłam jakiś czas temu w sklepie internetowym Ladymakeup.pl. Myślałam o tym zakupie już od kilku miesięcy i wreszcie się zdecydowałam! Do tej pory zawsze irytowało mnie, że nie mam dobrych cieni do oczu, które zamknięte byłyby w jednym (a nie pięciu) pudełeczku. I tak oto zostałam posiadaczką kultowej paletki. Nie byłam przekonana czy w rzeczywistości jest taka genialna... ale zaryzykowałam. Wybrałam Storm, głównie ze względu na dużą ilość brązów i złota. Mój makijaż ogranicza się do minimum, także pod względem kolorystycznym ;) Niebieskie kolory z paletki nie są przeze mnie prawie w ogóle używane, ponieważ w takich barwach wyglądam jak żywy trup ;D Na zdjęciu zrobiłam wyjątek i jestem średnio zadowolona z efektu. Następnym razem będą brązy ;) Cienie zamknięte są w czarnym, matowym opakowaniu z lusterkiem. Dodatkowo zapakowane w pudełeczko o ciekawej szacie graficznej. Swoją drogą, Sleek ma naprawdę utalentowanych grafików (opakowania innych paletek prezentują się jeszcze lepiej).



 W palecie znajduje się aż 12 kolorków. Nigdy wcześniej nie miałam cieni, które miałyby taką interesującą konsystencję. Używając ich ma się wrażenie, że są lekko... mokre, kremowe ( w szczególności jeśli chodzi o odcienie satynowe). W palecie znajdują się trzy cienie matowe, pozostałe są satynowe.

                
 Jakie kolory znajdziemy w paletce (opis ze sklepu Ladymakeup)?
    • perłowy, złotawo - piaskowy, 
    •  perłowy, cielisty, 
    • matowy, piaskowy, 
    • perłowy, żółto-złotawy, 
    • perłowy, ciemna, różowa brzoskwinia, 
    • perłowy, jasno-śliwkowy, 
    • perłowy, antyczne złoto wpadające w brąz, 
    • perłowy, szary, metaliczny z niebieskimi drobinkami, 
    • perłowy, ciemno zielony, 
    • perłowy, granatowy z niebieskimi drobinkami, 
    • matowy, kakaowy,  
    • matowy, czarny.
    Jeśli chodzi o odcienie, jestem z nich bardzo zadowolona. Pigmentacja jest naprawdę intensywna! Myślę, że kolory, pasują głównie do zielonych i brązowych oczu. Nie mam wprawy w nakładaniu cieni do oczu, być może dlatego lekko się osypują (nie jest to dla mnie problem). Według mnie są naprawdę trwałe, w szczególności jeśli nakładane są na bazę. Paletka jest warta swojej ceny, szczególnie biorąc pod uwagę ilość cieni oraz ich nasycenie. Jedynym minusem jest dla mnie dołączony aplikator, którym naprawdę trudno jest nałożyć kosmetyk. Nie jest zrobiony z charakterystycznej gąbeczki, jego dziwna struktura nie współpracuje z cieniami. Myślę, że muszę zaopatrzyć się w pędzelek :) Paletki ze Sleeka możecie kupić TUTAJ. Swatche bez bazy, tylko jedna, delikatna warstwa.

    Plusy:
    •  piękne kolory
    • bardzo dobra pigmentacja
    • trwałość
    • fajna konsystencja
    • solidne pudełeczko z lusterkiem
    Minusy:
    • lekko się osypują
    Paletkę oceniam na 5-.

    19 komentarzy:

    1. piękna paletka zamierzam ją mieć.

      OdpowiedzUsuń
    2. Nigdy nie miałam cieni marki Sleek, choć parę razy zastanawiałam się nad kupnem jakiejś paletki. Powyższa ma bardzo ładne cienie - pod względem kolorystycznym.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Polecam zakup ;) według mnie są naprawdę fajne

        Usuń
    3. bardzo fajne kolorki... oj ile ja bym dała żeby umieć się ładnie malować :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Mam cienie ze sleeka tą matową paletkę darks. Bardzo ją lubię i muszę kiedyś jeszcze zamówić jakąś z inną w sensie nie matową :) I faktycznie lekko się osypują :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Mam tę paletkę, ale ostatnio nie korzystam z niej za często...
      Napisałaś, że reszta cieni to satyna - ja bym je raczej nazwała mocno perłowymi :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Hmmm może wydają się mocno perłowe przez lampę w aparacie? ;)

        Usuń
    6. ooooo te kolorki są zdecydowanie fajniejsze niż w Au Naturel... Teraz żałuję, że się nie zastanowiłam nad innymi tylko w ciemno wzięłam od razu naturalkę.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. oczywiście to ja ;)
        E.

        Usuń
    7. Bardzo ładne kolory, szkoda, że są metaliczne :( Wolę matowe

      OdpowiedzUsuń
    8. matowe w całej palecie są tylko 3 cienie :(

      OdpowiedzUsuń
    9. Kolory cieni są superowe :0
      takie w moim guscie, chcem je :))))
      Zapraszam do siebie :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Lubię paletki z sleeka. Tej jeszcze nie miałam ale bardzo mi się podobają te cienie :-) fajne by były na jakąś impreze aby podkreślić oko :-)

      OdpowiedzUsuń
    11. Piękne kolory. Dla blondynek to i na dzień i na wieczór można coś ciekawego wyczarować :)

      OdpowiedzUsuń
    12. śliczne kolory:) ja ostatnio kupiłam paletkę Mua i jestem ciekawa jak się sprawdzi:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Też mam paletkę Mua i jak dla mnie rewelacja :)

        Usuń