Strony

2013-11-10

Egzamina zdaje... La Roche- Posay- Effaclar Duo.


W ramach niedzielnego odstresowania postanowiłam napisać notkę. I to nie byle jaką! Po latach poszukiwań znalazłam krem, który NAPRAWDĘ zwalcza niedoskonałości ;D

La Roche- Posay- Effaclar Duo (Krem zwalczający uporczywe niedoskonałości o podwójnym działaniu).

Jest kompletną pielęgnacją dla skóry trądzikowej, zawierającą 4 aktywne składniki aby skutecznie działać na:
  • Uporczywe niedoskonałości: Piroktonian Olaminy o działaniu antybakteryjnym, aby przeciwdziałać niedoskonałościom. Niacynamid i woda termalna o działaniu łagodzącym.
  • Zatkane pory: Lipohydroksykwas oraz kwas Linolowy, aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.
Rezultaty: Niedoskonałości są zredukowane, pory odblokowane. Powierzchnia skóry jest wygładzona, nadmiar sebum i błyszczenie zmniejszone.

Konsystencja: Nietłusty, matujący i odświeżający żel-krem. Doskonała baza pod makijaż. Nie powoduje powstawania zaskórników

Sposób użycia: Nakładać rano i lub wieczorem na całą twarz po oczyszczeniu żelem Effaclar.
  
 Krem jest nietłusty, ma lekką konsystencję i cudowny konwaliowy zapach (nie wiem jak uzyskali tak naturalny kwiatowy zapach, ale jest naprawdę genialny). W długiej plastikowej tubce znajdziemy 40 ml kremu.


Jakie są moje wrażenia?
 Początkowo nie zauważałam żadnych rezultatów. KOMPLETNIE żadnych. Na pewnym etapie doszłam do wniosku, że krem przyczynił się do pogorszenia stanu mojej cery. Ponieważ jestem uparta, nie zrezygnowałam z jego stosowania ;P Stwierdziłam, że jeszcze gorzej, już chyba być nie może . Minęło parę tygodni i doznałam olśnienia (a właściwie moja skóra). Grudki zaczęły znikać, skóra stała się wygładzona, produkcja sebum wyraznie sie zmniejszyła. Oczywiście nie jest tak, że teraz mam nieskazitelną cerę. Używam podkładu i różu (blokują pory) więc niedoskonałości nadal się pojawiają, ale zdecydowanie łatwiej się ich pozbyć. Krem stosowałam WYŁĄCZNIE na noc, po umyciu twarzy żelem, albo mydłem (być może pod podkład też się sprawdza, ale nie próbowałam). Początkowo każdej nocy, po pewnym czasie już tylko co drugą, lub trzecią noc. Faktycznie widocznie matuje. Nie obyło się jednak bez nieprzyjemnych przygód. Nie polecam nakładać kremu na przesuszone/podrażnione partie twarzy (niesamowite pieczenie, szczypanie, czerwone plamy itp). Kiedy tylko zauważę, że moje skóra robi się niebezpiecznie wysuszona, zastępuję krem innym, jakimś delikatnie nawilżającym.

Coś dla ludzi o mocnych nerwach ;) Moje chomikowate policzki.  Zdjęcia wykonywane w innym świetle, ale myślę, że ukazują efekt działania kremu.

Plusy:
  • wygładza
  • redukuje niedoskonałości
  • nie blokuje porów
  • jest lekki, nietłusty
  • pięknie pachnie
  • w promocyjnej cenie wcale nie kosztuje dużo ;D
Minusy:
  • może wysuszać
Oceniam krem na 5-. 

Wiecie coś na temat żelu do mycia twarzy z tej serii?
 Ps. Zapraszam do polubienia profilu na  Facebooku !!!

13 komentarzy:

  1. Naprawdę działa :) Cieszę się ,że znalażłaś coś co Ci pomogła w walce o piękną skóra,ja póki co dostałam od dermatoloha Hascoderm,mam nadzieje że mi pomoże ,ale na pewno kiedyś skuszę się na la roche posay

    OdpowiedzUsuń
  2. już od jakiego czasu namierzam się na zakup tego specyfiku, muszę sie wreszcie ogarnąć i zakupić:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam effaclar duo i effaclar k. O ile ten drugi jakoś mnie nie zachwycił to pierwszy był genialny. Mój ulubieniec i również robiłam o nim recenzję. Obecnie używam kremu z pharmaceris z kwasem migdałowym, ale mam w szafce effaclar duo, który kupiłam kiedyś na promocji za 35zł (po prostu żal było nie wziąć, zwłaszcza, że miałam go wcześniej i byłam niesamowicie z niego zadowolona)

    OdpowiedzUsuń
  4. widać efekty, polecam Ci jeszcze effaclar K, na mnie lepiej podziałał i triacneal avene

    OdpowiedzUsuń
  5. no na zdjęciach efekt jest dosyć mocno widoczny...faktycznie Twoja cera prezentuje się lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam próbkę kremu i byłam zachwycona , po 3 użyciach już widziałam efekty muszę zakupić koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Puki co, tego typu produkty są dla mnie zbędne. :) Słyszałam o nim wiele dobrego, super, że tak dobrze się sprawdza ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt spektakularny !! :D Produkt trafia na moją listę must have ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow efekt robi wrażenie, czytałam o nim wiele pozytywnych opinii, ale sama jeszcze nigdy nie miałam. Teraz moja cera bardzo się poprawiła, więc może nie będzie mi dane go wypróbować, ale cieszę się, że u Ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam go z myślą o tym aby wyleczyć trądzik , jestem dopiero na początku kuracji.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Testowałam niedawno Effaclar DUO [+] i przyznam, że jest rewelacyjny. Naprawdę działa !!

    http://ladyinblack69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń