Strony

2014-02-04

Egzamin zdają... podkłady mineralne Annabelle Minerals

Wszyscy od dłuższego czasu zachwycają się podkładami mineralnymi. Postanowiłam pozachwycać się razem z nimi i jakieś pół roku temu kupiłam mój pierwszy mineralny podkład (najpierw próbki oczywiście ;p). Kiedy przeczytałam informacje o podkładzie na stornie internetowej sklepu byłam przekonana, że podkład jest stworzony dla mnie.

Kosmetyki mineralne są szczególnie polecane dla osób o cerze trądzikowej, gdyż zawarty w nich tlenek cynku oraz substancje o działaniu antybakteryjnym pozwalają zniwelować/zredukować niedoskonałości skóry. Co równie ważne - kosmetyki mineralne nie zatykają porów, więc można je stosować beż obawy, iż spowodują powstawanie stanów zapalnych lub zaskórników.

Nasze kosmetyki naturalne to również najlepszy wybór dla alergików oraz osób o skórze wrażliwej. Skład produktów Annabelle Minerals opiera się wyłącznie na czterech niezbędnych składnikach. Nasze kosmetyki mineralne nie posiadają dodatkowych zbędnych składników, które mogą powodować alergię lub podrażniać skórę.

Kosmetyki mineralne Annabelle Minerals to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich kobiet kochających sport i aktywny wypoczynek. Dzięki unikalnej recepturze są one odporne na wodę i ścieranie, więc nie straszne są im wizyty na siłowni czy wyjścia na basen. Wybierając nasze kosmetyki naturalne możesz być pewna, że pozostaną na swoim miejscu przez cały aktywny dzień.

Przede wszystkim jednak kosmetyki Annabelle Minerals polecamy wszystkim chcącym cieszyć się zdrową, gładką skórą. Kosmetyki mineralne pozwolą Ci podkreślić Twoje naturalne piękno i przez długi czas zachować młody wygląd.    (http://www.annabelleminerals.pl/dla-kogo.html)


Przesyłka doszła szybko, a ja ciesząc się niczym obłąkany człowiek pokryłam swoją wątpliwej urody twarz, moim nowym super podkładem i udałam się na uczelnię. Było lato i ze względu na upały obawiałam się, że moja twarz i tak za chwilę będzie świecić się jak reflektor. I wtedy doznałam olśnienia! Przecież użyłam mojego super mineralnego podkładu wiec nic się nie stanie! Moja twarz usiana niedoskonałościami będzie wyglądać pięknie! Będzie gładka i cudowna, podkład się nie zetrze, w końcu to idealne rozwiązanie nawet dla kobiet kochających sport!   


Kiedy spojrzałam w lustro doznałam kolejnego olśnienia. A właściwie wstrząsu. Cała twarz świeciła się jak dziesięć reflektorów, podkład się ważył, w strefie T wyglądał tragicznie. Podkład ścierał się gdy tylko dotknęłam twarzy palcami Zauważyłam także, że niedoskonałości wcale nie zostały zakryte, także powinnam użyć korektora.... 
Kolor jest dla mnie chyba za jasny. Próbki także są dla mnie za jasne. Jeden odcień, który dostałam w prezencie (albo przez pomyłkę?) jest za ciemny. Eh... Co ciekawe próbki nie spisywały się tak zle, albo wmawiałam sobie, że są fajne... Głupota ma nie zna granic...


Wielokrotnie jeszcze dawałam szanse temu podkładowi. Niestety za każdym razem bardzo zle wpływa na moją cerę. Blokuje pory, mam wrażenie, że niedoskonałości jest jeszcze więcej. W chłodniejsze dni utrzymuje się na twarzy dłużej. Kiedy skóra jest wysuszona podkreśla wszystkie suche skórki. Owszem może się spisywać dobrze na nieskazitelnych cerach. Sama miewam dni kiedy moja skóra wygląda naprawdę ładnie, wtedy podkład mineralny także prezentuje się na niej dość dobrze, ładnie wygładza. Hmmm ale skoro jest polecany skórze trądzikowej to chyba właśnie na niej powinien dobrze się prezentować???? Obecnie używam go do zakrycia cieni pod oczami (głównie dlatego bo ma jasny odcień więc dobrze rozjaśnia okolice oczu), albo leży sobie w szafce i czeka aż się go pozbędę....

Plusy:
  • gdy moja cera wygląda nienagannie podkład wygląda na niej DOŚĆ dobrze (i tylko wtedy)
Minusy:
  • blokuje pory
  • mam po nim wysyp niespodzianek na twarzy
  • podkreśla suche skórki
  • jest nietrwały
  • kryje średnio
  • drogi
Oceniam na 2+.

14 komentarzy:

  1. Fajnie że dałaś o nich recenzję :-) Pozdrawiam !!! i zapraszam do sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam puder mineralny z Marizy i jestem z niego bardzo zadowolona.
    Podkłady póki co kupuję tradycyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej firmy niestety. Hah ja też postanowiłam kupowac już tylko podkłady tradycyjne ;)

      Usuń
  3. jeszcze nigdy nie miałam okazji użyć takiego pudru, ciekawe jak sprawdziłby się na mojej suchej jak pieprz cerze. Chyba również zamówią najpierw próbki by się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest podkład, nie puder ;) Cóż jeśli chcesz spróbować to fakt lepiej zamówić próbki.

      Usuń
  4. Jak dotąd nie znalazłam idealnego mineralnego podkładu - pudru z resztą też nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie i myślę, że powinnam zadowolic się normalnymi podkładami ;P Może po prostu minerały nie są przeznaczone dla mojej skóry :(

      Usuń
  5. Dziękuję Ci za przemiły komentarz. Nie długo będą poważne zmiany na moim blogu. Już w tym tygodniu :) ja też miałam problem z minerałami, który zaczynał się już przy aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm...ja mysle od dluzszego czasu nad mineralami, ale jakos zebrac sie nie moge

    OdpowiedzUsuń
  7. hm, nie znam. słyszałam dużo o minerałach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka próbek tych podkładów, ale też się rozczarowałam. U ciebie podkreślają suche skórki, a na mojej tłustej cerze wyglądają "ciastowato". Nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  9. szukałam o nich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie sądziłam, że ten podkład może aż tak źle u kogoś wypaść po tych milionach pozytywnych recenzji :) Dobrze, że pojawiła się choć jedna negatywna - podkład idealny dla każdego nie jest :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na wiosenne rozdanie pomadki mac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie szukam dobrego pudru mineralnego który zmatowi moją twarz i zakryje niedoskonałości

    OdpowiedzUsuń