Strony

2014-02-01

Egzamin zdaje... Jedwabisty eliksir do włosów Joanna- Argan oil

Dawno nie pisałam o produktach do włosów, stąd dzisiejszy post :) Kilka tygodni temu kupiłam eliksir z Joanny, który miał mi zastąpić mój ulubiony jedwab do włosów. Nie mam problemów z rozdwajającymi się końcówkami, a moje włosy nie są zniszczone, problemem jest jednak puszenie.

Co zapewnia producent?
Włosy suche, zniszczone potrzebują wyjątkowej pielęgnacji. Eliksir, który trzymasz w dłoni został wzbogacony o niezwykle cenny olejek arganowy, zwany też płynnym złotem Maroka. Ten orientalny składnik posiada bogate właściwości pielęgnujące włosy i delikatną skórę głowy. Teraz i Ty możesz rozkoszować się korzyściami płynącymi z tych luksusowych dobrodziejstw a Twoje włosy zyskają: zmysłowy pomysł, aksamitną gładkość, zdrowy, piękny wygląd, jedwabistą miękkość, ochronę przed puszeniem się.

Skład dla zainteresowanych:
Cyclopentasiloxane, dimethiconol, cyclohexasiloxane, amodimethicone, isopropyl myristate, argania spinosa kernel oil, tocopheryl acetate, parfum, butylphenyl methylpropional, coumarin, hexyl cinnamal, linalool, CI:40800
Widać, że opis tworzył specjalista, który wie jak zachęcić do zakupu ;) Eliksir kupiłam właściwie tylko dlatego, żeby zapewnić moim włosom ochronę w zimowych miesiącach i pozbyć się puszenia. Do tej pory używałam Jedwabnej kuracji-Natura Silk z Marion i byłam bardzo zadowolona. Skład był krótki, konsystencja dość gęsta, a kosmetyk wydajny. Włosy były po nim wygładzone.

Eliksir z Joanny także bardzo dobrze wywiązał się z powierzonych mu zadań :) Przede wszystkim ładnie wygładza, włosy się nie puszą, delikatnie błyszczą. Nie nakładam go na skórę głowy bo według mnie, eliksir nie nadaję się do tego. Bardzo fajnie pachnie, słodko, dla wrażliwców może nawet zbyt słodko ;P Zapach raczej nie utrzymuje się długo na włosach. Produkt jest dość wydajny, jeśli nałożymy go zbyt dużo, włosy wyglądają na nieświeże, ale kiedy eliksir się wchłonie wszystko wraca do normy. Kosmetyki z Joanny możecie kupić w drogeriach, także tych internetowych (np. TUTAJ).


Plusy:
  • wygładza
  • eliminuje puszenie
  • tworzy warstwę ochronną
  • przyjemnie pachnie 
Minusy:
  • nie należy do najtańszych (15 zł za 30 ml)
  • szklana buteleczka, którą łatwo stłuc
 Podsumowując jestem zadowolona z eliksiru. Oceniam na 4+/5-

4 komentarze:

  1. Cena wysoka fakt, a ile jest samego olejku w tym eliksirze? :) Ciekawa jestem składu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz dodam skład. Nie jestem znawczynią składów także wolę w tej kwestii zamilknąć. Olejek jest na 6 miejscu w składzie, widzę, że jest też zapach (mogli sobie darować). W sumie wiadomo jak to jest z tymi kosmetykami z DODATKIEM olejku. To tylko dodatek i niestety czasem w śladowych ilościach :(

      Usuń
    2. Jeśli już bym miała kupować olejek na włosy to chyba bym zainwestowała w ten olejek arganowy - miała bym pewność że jest tam 100% jego :-)

      Usuń
    3. Mnie zależało tylko na tym żeby chronić końce i żeby włosy się nie puszyły ;) Do typowego olejowania używam innych produktów.

      Usuń