Strony

2014-03-25

Egzamin zdaje... lakier Wibo.

Zawsze wydawało mi się, ze poświęcanie notek lakierom do paznokci to strata czasu. Sama do tej pory nie zwracałam uwagi na to, czy mam pomalowane paznokcie, a kwestia doboru koloru była kompletnie nieistotna. Nigdy nie dbałam o paznokcie jakoś szczególnie. Po prostu rosły, a ja czasem nadałam im kształt (czasem nie xD) i odświętnie pokryłam jakąś lakierzyną za 2 zł.


Teraz dochodzę do wniosku, że zadbane dłonie i paznokcie wyglądają naprawdę estetycznie. Są naszą wizytówką. Niestety nadal nie umiem pomalować paznokci w sposób idealny, dlatego zazwyczaj lakier jest nie tylko na płytce, ale i w okół niej. Cóż, ważne, że się staram! Blogosfera ma na mnie dobry wpływ ;D Wszyscy mają obsesję na punkcie lakierów, mam i ja! :) 


Stałam się ogromną fanką lakierów do paznokci z Wibo. Są bardzo tanie, mają dużo kolorów do wyboru, są ogólnodostępne i całkiem dobrej jakości. Express Growth według producenta posiadają zaawansowaną multi-witaminową formułę wspomagającą wzrost paznokcia. W buteleczce znajduje się 8, 5 ml.  Mam kilka kolorów, dzisiaj prezentuje nr 477. Według mnie kolor jest świetny. Brązowo- pomarańczowy, mieniący się na złoto i delikatnie zmieniający odcień zależnie od padającego światła.

Pędzelek jest w porządku, nie za długi i nie zbyt krótki, dobrze rozprowadza lakier po płytce. Malując nie tworzą się smugi. Dzięki jednej warstwie uzyskujemy delikatnie transparentny kolor, dwie zapewniają pełne krycie. Nie jest to lakier szybkoschnący dlatego, trzeba uzbroić się w cierpliwość zanim wyschnie. Jeśli chodzi o jego trwałość, mnie w zupełności zadowala. Nie odpryskuje, ale po kilku dniach zaczyna się delikatnie ścierać na końcach. Blask jest najsilniejszy w dniu malowania paznokci, ale później także utrzymuje się na całkiem przyzwoitym poziomie. Jeśli chodzi o jego wpływ na wzrost paznokci, nie jestem w stanie go ocenić.
Plusy:
  • dobra trałość
  • świetne kolory
  • bardzo dobra cena
  • dostępność
Oceniam na 5-. 

Dodawanie blogów do obserwowanych nadal nie działa, zachęcam by dołączać do Google followers :)

6 komentarzy:

  1. Mi się wibo kiepsko trzyma na paznokciach więc zrezygnowałam z kupowania ich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek skojarzył mi się z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam parę lakierów z tej serii i przypadły mi one do gustu :) Jednak zauważyłam, że te jaśniejsze kolory są słabiej kryjące niż ciemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek :) Też używam lakierów wibo :)
    W razie wolnej chwili zapraszam do mnie: www.double-identity.blogspot.com :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WIBO lakiery są bardzo dobre - znam i lubię! Nie są znowu takie najtańsze. Z tej serii ładnie wygląda również róż pudrowy i ciemna zieleń. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń