Strony

2014-04-30

Egzamin zdaje....BB Skin 79

Kilka tygodni temu dotarły do mnie próbki kremów BB. Zamawiałam je na eBay'u od koreańskiego sprzedawcy. Cena była śmiesznie niska (kilka złotych, a próbki pakowane były po 3 mini opakowania, wystarczające spokojnie na kilka użyć) i pomimo, że zamawiałam tylko próbki dostałam dwa gratisy :)

Dlaczego zdecydowałam się na azjatyckie kremy BB?
Przede wszystkim uwierzyłam w ich cudowne właściwości pielęgnacyjne i lecznicze. Miały nawilżać, pielęgnować skórę, nie zapychać, działać przeciwzmarszczkowo, a nawet niwelować blizny potrądzikowe! Czyli- cud nad Wisłą (w moim przypadku nad Wartą ;)))

 
zródło: bazarek.pl

Oczywiście wszystko to bzdura. Kremy BB nie mają żadnych cudownych właściwości leczniczych, co dodatkowo uświadomił mi Azjatycki Cukier. Blizny mogą dobrze maskować i wypełniać, bo mają w składzie duuuuużo silikonów. Wygładzają skórę właśnie dzięki nim. Działanie przeciwzmarszczkowe? Szczerze w nie wątpię. Myślę, ze chodzi tutaj raczej o delikatne działanie mające na celu chronić skórę przed słońcem, które jak wiadomo przyczynia się do powstawania zmarszczek.

Słów parę o Skin 79 Super Plus Triple Functions BB Vital
Zamówiłam próbkę Skin 79  bo wydawał mi się najodpowiedniejszy dla mojej skóry. Kolorystycznie trafiłam idealnie. Kolor jest według mnie piękny- bez żadnych paskudnych szarości czy domieszki różu. Bardzo ładny beż. Nałożony na twarz wygląda świetnie, pięknie stapia się ze skórą, kolor nie odznacza się na mojej twarzy.

Ma gęstą konsystencję i według mnie baaaaardzo dobre krycie. Byłam w szoku, że BB może tak kryć. Zakrył wszystko co brzydkie, nie używałam korektora (chociaz i tak nie używam ;P). Ładnie wygładza (sprawka nieprzyjaznych i zapychających moją skórę silikonów). Niestety cały czas czułam, że mam go na twarzy. Być może jest to kwestia zbyt dużej ilości? BB wystarczy naprawdę odrobina żeby pokryć całą twarz. Krem ma filtr przeciwsłoneczny 50. Dla mnie to zdecydowania za wysoka ochrona, w zupełności wystarcza mi 30.

Porównanie kolorów.
 zródło:The BB Cream Girl
Mam cerę tłustą i po kilku godzinach twarz zaczyna mi się delikatnie świecić. Krem nie jest matujący, po nałożeniu pozostawia lekki glow, ale efekt wygląda całkiem fajnie. Szkoda tylko, że jest taki ciężki i tak bardzo kryjący. Szukałam czegoś lekkiego, ale niestety ten krem do takich nie należy. Dodatkowym minusem jest trudność w zmywaniu azjatyckich BB. Najlepiej zmywać je olejami i żelem (dla mnie zbyt czasochłonne). Myślę, że poszukiwania podkładu idealnego nie dobiegły końca. Być może zdecyduje się na podkład apteczny z niższym filtrem, ale o tym innym razem :)

Paszczak po pokryciu kremem BB, bez pudru, bez korektora, zdjęcie z lampą. Mam skórę tłustą z widocznymi grudkami, piegami, lekkimi przebarwieniami. Na zdjęciu po kremie BB- cera idealna ;P

Plusy:
  • pięknie wygładza
  • mocno kryje
  • przyjemny zapach
  • piękny odcień
  • kolor stapia się ze skóra, nie odznacza się
  • filtr SPF 50 (dla mnie jednak za wysoki ;P)
Minusy:
  • dla mnie zbyt ciężka konsystencja
  •  wyczuwalny na skórze
  • po kilku godzinach skóra się błyszczy
  • może zapychać (i to bardzo, jeśli jest zle zmywany)
  • czasochłonne zmywanie
  • zbyt gęsty



Oceniam na 5-jeśli chodzi o kolor i wygładzenie, 3- jeśli brać pod uwagę konsystencję, ciężkość i skład.

5 komentarzy:

  1. u mnie próbka leży już od ho ho i nie może się doczekać swojej pory xD buźka faktycznie jak marzenie!
    Z takich nieźle kryjących polecam Etude House Bright Fit - byłam do niego negatywnie nastawiona bo jakiś taki rzadki, a tu zonk! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja chyba w ogóle dam sobie spokój z tymi azjatyckimi kremami BB. W większości są silikony, które mnie wkurzają (chociaz pewnie dzięki nim uzyskuje się na twarzy efekt pupy niemowlaka xD Postanowiłam kupić podkład z Pharmaceris z filtrem, matujący. Zobaczymy co z tego będzie :)

      Usuń
  2. Azjatyckie kosmetyki kuszą niesamowicie :) Miałam BB z Bielendy i Nivea, oba były w porządku, teraz zastanawia się nad ich następcą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wygląda, ale dla mnie BB musi być lekki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nie jest lekki, zdecydowanie ;)

      Usuń