Strony

2014-05-18

Egzamin zdaje... Szampon Turecki Hammam- Wzmacniający.


Poszukiwanie szamponów idealnych trwa. Na półce zawsze muszę mieć co najmniej trzy szampony- jeden mocno oczyszczający, drugi delikatnie oczyszczający i trzeci silnie nawilżający.  Idealny szampon mocno oczyszczający znalazłam już dawno, z delikatnie oczyszczającym bywa różnie, natomiast wśród nawilżających mam kilku faworytów.

Szampon Turecki Hamman zdecydowanie należy do produktów mocno odżywiających i nawilżających.  Według mnie nie jest to szampon oczyszczający, który zapewni puszystość i objętość. Jeśli oklapnięte włosy nie są dla nas straszne, spokojnie można go używać codziennie bez obaw o wysuszenie czy podrażnienie. Funduje bardzo fajne nawilżenie, włosy ładnie po nim błyszczą ale... i szybciej się przetłuszczają. Myślę, że osoby z silnie przetłuszczającymi się włosami o małej objętości nie byłyby zadowolone. Jeśli chodzi o wpływ na wypadanie nie zauważyłam żadnego. Moje włosy nadal wypadają garściami i wydaję mi się, że zanim wyjadę w nieznane będę musiała odwiedzić dermatologa :( Nie zauważyłam także żeby pojawił się po nim wysyp nowych włosów, ale jakoś nie wierzę żeby jakikolwiek szampon mógł się do tego przyczynić. Zapach szamponu jest niezwykły. Pachnie cynamonem, delikatnymi przyprawami korzennymi, kojarzy mi się z zapachem orientalnej kawy z ulubionej kawiarni. Zapach pozostaje we włosach, także odradzam wszystkim, którzy nienawidzą cynamonu. Podsumowując, jako szampon nawilżający jest naprawdę bardzo dobry, tylko szkoda, że włosy trochę tracą na objętości.

Skład: Aqua with infusions of: Organic Eucalyptus Globulus Leaf Oil (Eukaliptus), Corylus Avellana (Leszczyna pospolita - orzech laskowy) Seed Oil, Cinnamomum Zeylanicum Bark Oil (Cynamon), Organic Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract, Eugenia Caryophyllus Seed Extract (Goździk), Vanilla Planifolia Flower Extract (Wanilia), Cinnamomum Cassia Bark Extract (Cynamon); Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Sodium Chloride, Parfum, Citric Acid

Plusy:
  • piękny zapach
  • bardzo dobrze nawilża
  • odżywia
  • nabłyszcza
Minusy:
  • skraca świeżość włosów
  • włosy tracą objętość   
Oceniam na 4+ 

9 komentarzy:

  1. ten szampon zdecydowanie nie jest dla mnie, bo mam przetłuszczające się włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam bardzo dużo szamponów. nie mam co do nich jakiś wielkich wymagań, mają dobrze oczyszczać włosy i skórę głowy i nie plątać włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli pewnie masz mało wymagające włosy ;D zazdroszczę ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Owszem ciekawy ;) A jaki ma zapach! ;D

      Usuń
  4. MIałam z tej serii balsam, ale bardzo obciążał mi włosy. Cieszę się że jesteś z iego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja mam wrażenie, że kosmetyki z tej serii (czy to balsamy czy szampony) używane w zbyt dużych ilościach i za często zawsze będą obciążać włosy. Ja używam tego szamponu na zmianę z oczyszczającym i jest ok ;)

      Usuń
  5. u mnie średnio na razie się sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń