Strony

2014-05-04

Egzamin zdaje... peeling do twarzy Orientana.


Kilka dni temu dotarła do mnie paczka z moimi nagrodami :D Wygrałam zestaw kosmetyków, głosując w plebiscycie organizowanym na blogu Lili Naturalna , na najlepsze kosmetyki naturalne. Orientana produkuje kosmetyki naturalne, bez szkodliwych substancji chemicznych i bez niedozwolonych substancji pochodzenia zwierzęcego. Ne testują kosmetyków na zwierzętach. Oficjalna strona Orientany KLIK.


Kosmetykiem, który dobrze wpasował się w potrzeby mojej skóry jest Peeling do twarzy algami filipińskimi i zieloną herbatą. Według producenta to naturalny lekki peeling żelowy do twarzy na bazie wyciągów roślinnych i naturalnych cząsteczek złuszczających. Dzięki drobinkom pestek moreli i orzecha doskonale złuszcza naskórek, a dzieki ekstraktom z alg filipińskich i zeilonej herbaty doskonale pielęgnuje skórę wymagającą, tłustą, mieszaną. Algi filipińskie chronią skórę przed stanami zapalnymi i pobudzają metabolizm. Zielona herbata wspomaga usuwanie toksyn, odświeża i łagodzi. 



 Jakie są moje wrażenia?
 Nigdy nie miałam peelingu, który ma konsystencję żelu, dlatego początkowo podchodziłam do tego produktu trochę sceptycznie. Wydawało mi się, że drobinek za mało, a galaretowata konsystencja zapewne zamiast ułatwić, utrudni wykonanie peelingu. Tymczasem okazało się, że to fajny produkt, który ładnie oczyszcza. Drobinki mogą zdzierać naprawdę mocno, chociaż oczywiście mogłoby ich być jeszcze więcej ;P Nie otrzymamy po nim uczucia "skrzypiąco" czystej skóry, jak np. po mydle Alepp, ale nie takie jest jego zadanie. Peeling ma świetny skład. Mam wrażenie, że to mój pierwszy tego typu kosmetyk, który nie wysusza. Nie ściąga skóry, nie powoduje pieczenia, nawet jeśli pozostawimy go dłużej na twarzy. Peeling ma dość krótką datę przydatności, ze względu na naturalny skład. W opakowaniu jest 50 g. Co mi się w tym peelingu nie podoba? Plastikowe pudełko, do którego łatwo może dostać się woda (czego należy unikać, bo wpływa to na trwałość kosmetyków) i zapach.... Produkt pachnie dość świeżo ale kojarzy mi się z męskimi perfumami ;D Cóż, ja wiem, że przydałby mi się niekiedy męski osobnik, ale raczej nie w czasie peelingowania twarzy ;D

Plusy:
  • świetny, naturalny skład
  • delikatnie nawilża, nie ściąga skóry
  • ładnie oczyszcza
  • przyjemna żelowa konsystencja
Minusy:
  • dla mnie mało ciekawy zapach
  • niepraktyczne plastikowe pudełeczko
Oceniam na 5-

18 komentarzy:

  1. mnie też by się wydawało, że drobinki są zbyt delikatne, lubię ostre , mocen peelingi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miewałam mocniejsze niż ten, ale ten ma dodatkowy atut bo nawilża :)

      Usuń
  2. A taki delikatesowy się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jest taki deliaktesowy, chociaż trudno nim podrażnić skórę ;)

      Usuń
    2. To super! Lubię mocniejsze drapaki, które oczywiście nie robią krzywdy :)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie, że nie wysusza skóry i nie powoduje uczucia ściągnięcia. Co do zapachu to myślę, że mi bardzo by się podobał :) Lubię męskie nuty zapachowe.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię męskie nuty zapachowe tylko na mężczyznach ;)))

      Usuń
  4. Ojej jaki świetny produkt, muszę go mieć. Dzięki za info! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz peelingi o nietypowej konsystencji- polecam :)

      Usuń
  5. Wydaje się być bardzo delikatny :) Podoba mi się jego konsystencja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wydaje się, a w rzeczywistości mimo konsystencji galaretki, drobinki całkiem mocno ścierają i nie rozpuszczają się :)

      Usuń
  6. Jejku jak on cudownie wygląda ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda cudownie i całkiem fajnie działa :)

      Usuń
  7. Nieprzyjemny zapach bym przetrwała jeśli wszystko inne jest na plus :) P.S. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest nieprzyjemny, po prostu jest nie w moim stylu, lubię słodkie zapachy :)

      Usuń
  8. Jeszcze nigdy nie używałam nic z tej firmy, muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej :) Fajnie wygląda, ale mam swojego ulubieńca w dziedzinie peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki od Orientana. Dobrze wpływają na moją skórę i mają świetne składy.

    OdpowiedzUsuń