Strony

2014-05-30

Egzamin zdaje... Coffee Body Scrub od Skin Food

Niedawno pewien osobnik sprezentował mi mini zestaw koreańskich kosmetyków. Jako, że jestem fanką wszelkich nowości doznałam kosmetycznego orgazmu i zaczęłam testować nowe specyfiki ;D


Kilka słów o Skin Food i ich strona internetowa
Południowokoreański producent kosmetyków z siedzibą w Seulu. Firma została założona w 1957 roku. Dewizą SkinFood są kosmetyki zawierające w składzie naturalne produkty żywnościowe takie jak awokado, pomidory, ryż, mleko, marchew, kawior i wiele innych. Firma produkuje kosmetyki kolorowe, oraz produkty do pielęgnacji ciała i włosów.  źródło

Coffee Body Scrub- Skin Food
Według producenta scrub posiada w sobie sproszkowane ziarna kawy, które złuszczając naskórek, pozostawiając skórę gładką i nawilżoną. Kawa nadaje skórze sprężystości, a miód i cukier pozostawiają ją gładką. Nadaje się do wszystkich typów skóry.



Jeśli ktoś obawia się używać koreańskich kosmetyków, to gwarantuje, że mnie jeszcze nie zaszkodziły. Poza fantazyjnymi opakowaniami, mają przyzwoite składy i wykorzystują nietypowe składniki. Zazwyczaj zapachy też są obłędne. Poza tym wychodzę z założenia, że należy próbować nowych rzeczy ;D




Tak więc po odkręceniu wieczka poraził mnie cudowny słodki zapach! Jeśli spodziewacie się  zapachu świeżej kawy, to w tym produkcie go nie znajdziecie. Scrub pachnie słodkim deserem z dodatkiem kawy i miodu. Zapach obłędny. Działanie scrubu także bardzo dobre. Ma w sobie drobinki cukru, które są wprawdzie niewielkie, ale dodatkowym składnikiem peelingującym są drobinki z ziaren kawy. Nie posiada w składzie parafiny, łatwo się go zmywa, nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Skóra po użyciu peelingu jest nawilżona i gładka. Jedynym minusem jest bardzo małe opakowanie. Niestety dla mnie 155 g wystarcza dosłownie na 4 użycia. Mimo tej małej niedogodności, jestem bardzo zadowolona ze scrubu :)


Plusy:
  • piękny zapach
  • dobrze peelinguje
  • nawilża
  • łatwo się spłukuje
Minusy:
  • za mało, za maaaaałooooo ;(
Oceniam na 4+. 

5 komentarzy:

  1. Cudowna rzecz...Bardzo fajny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo fajny, kawa super pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że jest kawowy to pachnie bardzo słodko :) Jak Tiramisu, lub coś podobnego ;D

      Usuń
  3. Uwielbiam kawę wiec i peeling bym pokochała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma bardzo fajny wygląd, lubię zapachy kawy :)

    OdpowiedzUsuń