Strony

2014-05-16

Trzy kosmetyki warte swojej ceny :)

 
Nie byłabym sobą gdybym nie zajrzała na bloga, mając dziesięć innych rzeczy do zrobienia :) Kilka słów o moich ulubionych produktach, które są dość drogie, ale jak najbardziej warte swojej ceny- Antyperspirant w kulce Vichy, Effaclar Duo i Krem pod oczy Orientany.
Effaclar Duo- niestety jego żywot dobiega końca i już widzę, że zaczyna na tym cierpieć moja skóra :( Krem sprawdzał się świetnie na mojej tłustej cerze. Kupiłam go w promocji za połowę ceny. Recenzja TUTAJ.

Dezodorant Vichy- Dezodorant nowej generacji zawierający zmikronizowane sole aluminium, działające bezpośrednio na ujścia gruczołów potowych. 48 godzinna skuteczność działania. Reguluje wydzielanie potu oraz zapobiega powstawaniu przykrego zapachu. Za działanie odpowiada bacto - control, który zmniejsza pH i ma właściwości antybakteryjne. Redukcja nadmiernego pocenia już po tygodniu.Hypoalergiczny. Wrażenie świeżej i suchej skóry przez 48 godzin. Jest bezzapachowy i nie zawiera alkoholu.
Jestem jego fanką od dobrych 5 lat, a może nawet dłużej. Jest niestety drogi, chociaż w promocji cena nie jest taka tragiczna ;) Świetna ochrona przed poceniem, nawet latem. Zostawia białe ślady, ale bardzo łatwo można się ich pozbyć, wystarczy wilgotny ręcznik i ubrania są czyste. Według mnie posiada zapach, nie jest intensywny, przypomina mi delikatne, świeże męskie perfumy. Jest bez alkoholu i parabenów, nie podrażnia skóry. Niestety w składzie ma aluminium. Ostatnio przeczytałam u Sroki o negatywnym wpływie aluminium. Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez dobrego dezodorantu, a znalezienie zamiennika bez aluminium będzie trudne...

Ostatni ulubieniec- krem pod oczy Orientana z rozmarynem, likwidujący opuchliznę i podkrążenia, który wygrałam. Rozmaryn pochodzi z Azji Mniejszej gdzie wierzy się, że jego gałązki zapewniają nowożeńcom szczęście i miłość.  W liściach rozmarynu znajdziemy całe mnóstwo składników działających na skórę. Olejek rozmarynowy działa silnie antybakteryjnie, a zawartry w nim kwas oleanowy działa przeciwzapalne i przeciwzmarszczkowo, kwas karnozolowy i karnozol mają działanie antyoksydacyjne - chronią skórę przed wolnymi rodnikami oraz posiadają właściwości antybakteryjne, drenujące i przeciwzapalne. Cena kremu (20 g) dla mnie jest dość wysoka, ale adekwatna do obietnic producenta. Niebawem napiszę o nim coś więcej :)

6 komentarzy:

  1. Miałam okazję nabyć kiedyś dezodorant VICHY - akurat trafił się w promocji. Byłam z niego bardzo zadowolona aczkolwiek mój domowy budżet (jeszcze kieszonkowe i drobne zarobki z jakichś dorywczych zajęć) nie pozwalają mi na takie szaleństwa :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji czasem kosztują około 28 zł więc nie jest tak tragicznie. Wydaje mi się, że ta kulka jest też bardzo wydajna, no i jako jedyna mnie nie podrażnia. Do tej pory wspominam horror po kulkach Adidas i Garniera.... siedziałam i płakałam w takim stanie były moje pachy ;//// Nie wiem co jest w ich składzie, że są tak podrażniające....

      Usuń
  2. Miałam już dawno kupić Effaclar, ale w końcu wybrałam podobny produkt Pharmaceris i jakoś go nie kupiłam, ale może następnym razem się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak napatoczy sie jakas pro z kulka to na pewno zakupie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. effeclar duo - faktycznie, jeden z bardziej skutecznych kremów na trądzik ;) Stawiam go zaraz obok acne-derm. Pozdrawiamy!

    ps. gdzie effeclar można było dostać za połowę ceny?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam w DOZ (Dbam o Zdrowie) i trafiłam na promocję :)

      Usuń