Strony

2014-07-12

Egzamin zdaje... rewelacyjny błyszczyk Makeup Revolution- Natural Pink! ;D


Zupełnie przypadkiem znalazłam błyszczyk idealny ;D Kompletując w sklepie Minti Shop prezent urodzinowy dla znajomej, obiecałam, że nie skuszę się na nic dla siebie. Niestety asortyment sklepu jest bardzo zachęcający, szczególnie produkty do ust. Pochłonięta analizowaniem kilkunastu odcieni szminek, przypadkowo kliknęłam w dział, w którym odnaleźć można błyszczyki i zobaczyłam GO. Piękny brzoskwiniowo- różowy błyszczyk w zawrotnej cenie 5zł! ;D 


Hmm aleeee.... po co mi kolejny błyszczyk- pomyślałam? Jestem posiadaczką czterech błyszczyków, a używam jednego xD Dzieje się tak głównie dlatego, ponieważ błyszczyki, które kupuje wyglądają rewelacyjnie w opakowaniu i TYLKO w opakowaniu. Na ustach abo pozostawiają okropne drobinki (nienawidzę), albo kleją się niesamowicie, ewentualnie ich kolor okazuje się obrzydliwy. Tak więc, postanowiłam, że brzoskwiniowo- różowe cudo będzie ostatnim błyszczykiem jaki kupię w tym roku.


Byłam w szoku kiedy następnego dnia po złożeniu zamówienia, dostałam paczkę, a w niej mój błyszczyk (tak szyyybkoo????). Mogę śmiało stwierdzić, że nigdy nie miałam błyszczyka w tak cudownym odcieniu.  Bez żadnych drobinek, pozostawia na ustach delikatną taflę koloru. Jest dość gęsty, ale niezbyt klejący, dość długo utrzymuje się na ustach, znika równomiernie. Mam wrażenie, że fajnie nawilża usta. Dodatkowo słodko pachnie (przypomina mi zapach budyniu). Jedynym minusem jest to, że przy wyjmowaniu aplikatora błyszczyk może się nieznacznie wylewać.


Kolor na zdjęciu jest bardziej brzoskwiniowy niż różowy, ale w rzeczywistości jest odwrotnie. Kolor pasuje właściwie do każdego makijażu, jest delikatny ale zauważalny. Rozprowadza się równomiernie, nie wchodzi w załamania ust. Według mnie jest to naprawdę genialny błyszczyk, w genialnej cenie :)

Plusy:
  • piękny kolor
  • bardzo przyjemny zapach
  • fajna konsystencja
  • dość trwały
  • delikatnie nawilża
  • bardzo niska cena
Minusy:
  • może się nieznacznie wylewać z opakowania
Oceniam na 5+

5 komentarzy:

  1. Piękny kolor! Na ręce przypomina mi ten z essence my favourite milkshake : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście niestety nie przepadam za błyszczykami jednak kolor jest całkiem przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń