Strony

2014-07-22

Egzamin zdaje... róż NYX Taupe.


Jestem posiadaczką okrągłej twarzy, która od kiedy pamiętam jest moim przekleństwem. Na zdjęciach wyglądam przez to jak dorodna kajzerka w okularach ;D I co z tym zrobić? Kształtu twarzy nie zmienię, ale mogę go troszkę wymodelować. Świetnie sprawdzają się do tego róż i bronzer. Za pomocą dobrze dobranych odcieni można dużo zdziałać. Moim ulubionym różem jest Pierre Rene o którym pisałam TUTAJ. Do ulubionych kosmetyków dołączył także róż NYX Taupe, który służy mi jako... bronzer :)


Róż Taupe zamknięty jest w niewielkim plastikowym pudełeczku. Jest go niewiele bo 4 gramy. Jeśli używacie dużych pędzli, możecie mieć problem z wydobyciem produktu z opakowania. Niestety nie jest to produkt silnie napigmentowany, żeby uzyskać pożądany efekt muszę kilkakrotnie nabierać go pędzlem. Zaznaczę, że nie lubię przerysowanego efektu i maluje się raczej delikatnie, więc dla fanek super mocnych bronzerów, efekt jaki daje NYX może nie być zadowalający. Osobiście mimo pigmentacji, jestem nim zachwycona.


Odcień Taupe jest po prostu idealny dla posiadaczek bladej cery. Zero pomarańczowych tonów, kolor jest zimny i przypomina mi cappuccino. Wydaje mi się, że jest zbliżony do Bahama Mama, albo nawet jeszcze chłodniejszy. Z tym, że oczywiście NYX Taupe jest dwa razy tańszy. Na twarzy utrzymuje się dość długo, trudno jest zrobić nim plamy, jest matowy ale nie jest to typowy płaski mat. Na twarzy daje bardzo ładny subtelny efekt. Myślę, że kolor jest tak uniwersalny, iż NYX spokojnie może posłużyć jako cień do powiek, a może nawet nadawałby się do makijażu brwi. Bardzo cieszę się, że zdecydowałam się na ten odcień. Wydaje mi się, że NYX Taupe spełni oczekiwania wszystkich blondynek o jasnej karnacji.


Plusy:
  • piękny chłodny odcień 
  • niewysoka cena
  • bez drobinek
Minusy:
  • dość słaba pigmentacja
 Oceniam na 4+/5-.

10 komentarzy:

  1. Szkoda ze pigmentacja jest dość słaba bo wyglada ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to właściwie nie przeszkadza, bo lubię subtelne bronzery ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny odcień! Też jestem kajzerką dorodną, tylko bez okularów ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny! jasny akurat pasował by do mojej białej twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pigmentacja rzeczywiście trochę słaba

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, chłodny odcień, ale pigmentacja :(

    OdpowiedzUsuń