Strony

2014-08-22

Egzamin zdają... blogi kosmetyczne??? Część I




Wpadłam na pomysł zaprezentowania moich ulubionych blogów z kategorii kosmetyczne. Planuję też opisać najlepsze (według mnie) blogi dotyczące pielęgnacji włosów i te, których główną tematyką jest moda. Myślę, że obecnie, kiedy panuje szał na punkcie blogowania, często trudno jest wyłowić z ogromu blogów, coś naprawdę wartego uwagi. Dla mnie istotna jest szata graficzna bloga, dobre zdjęcia produktów i ciekawe opisy kosmetyków. Dodatkowo jeśli autor bloga odpowiada na komentarze, a blog nie jest jedną wielką nachalną reklamą, warto być jego obserwatorem. Cenię sobie blogerki, których posty prezentują naprawdę wysoką jakość, a przy okazji są one po prostu NORMALNYMI i FAJNYMI babkami. Kiedy na takich blogach pojawia się nowa notka, cieszę się jak dziecko ;D


KOSMETYCZNA HEDONISTKA
Ideał pod każdym względem. Znajdziecie tu recenzje kosmetyków, notki dotyczące makijażu, pielęgnacji włosów i mody. Czytam od dawna i jestem zachwycona. Notki są rzetelne i pisane w przyjemny sposób. Zdjęcia powalają jakością. Pamiętam, że jako dziecko namiętnie oglądałam magazyny typu Elle, gdzie zdjęcia kosmetyków były mini dziełami sztuki. Tu jest podobnie, do tego dochodzą tutoriale zawsze idealnego makijażu. Z bloga dowiedziałam się naprawdę dużo na temat makijażu i kosmetyków, poznałam kilka ciekawych sklepów, a przy okazji mogłam pozachwycać się świetnymi stylizacjami. Autorka bloga to Perfekcyjna Pani Bloger, pod każdym względem ;D

Blog znany wśród ogromnej liczby dziewczyn. Weszłam pierwszy raz i przepadłam ;) Większość kosmetyków to nie mój zakres cenowy, jednak fajnie jest poczytać o produktach tak dobrych marek. Zdjęcia perfekcyjne, pięknie oddają jakość kosmetyków. Jeśli nie mam czasu na czytanie notki, zawsze wchodzę na bloga choćby po to, żeby rzucić okiem na zdjęcia. Mam na tym punkcie totalną obsesję, może dlatego bo sama nie robię tak dobrych fotek i niestety nie mam do tego sprzętu. Posty są zawsze wyczerpujące i przedstawiają zarówno zalety, jak i wady kosmetyków. Pamiętam ile radochy sprawiło mi kiedy zauważyłam, że Marti właściwie zawsze odpowiada na komentarze, w tym także moje. Beautyness to blog "z wyższej półki", a autorka jest świetną osobą, z poczuciem humoru i dystansem do siebie.

Kolejny blog-ulubieniec. Cenię go sobie za świetne recenzje produktów i piękne zdjęcia. Dzięki autorce poznałam kosmetyki, o których istnieniu nie miałam pojęcia :) Notki są bardzo różnorodne, jednak moje ulubione dotyczą błyszczyków do ust. Mam wrażenie, że na żadnym blogu nie czytałam tyle świetnych recenzji błyszczyków i pomadek. Maus podobnie jak ja sama, lubi delikatne kolory, dlatego jestem u niej częstym gościem. Dodatkowo za każdym razem kiedy u niej goszczę, podziwiam jej niesamowitą świetlistą cerę.

ALINA ROSE MAKEUP
Bloga Aliny znają chyba wszyscy ;D Osobiście bardzo lubię czytać jej notki, ponieważ ma bardzo ciekawe pomysły odnośnie wykorzystania najróżniejszych naturalnych produktów do pielęgnacji skóry. Potrafi stworzyć naprawdę świetne kosmetyki, kremy, peelingi itp. Poza recenzjami kosmetyków na blogu pojawiają się także jej stylizacje, notki dotyczące sportu, zdrowego odżywiania. Blog jest dowodem na to, jaką kreatywną osobą jest autorka.

 W ŚWIECIE PANNY JOANNY
 Na bloga przyciągnęły mnie piękne makijaże jakie wykonuje autorka. Pamiętam jakie ogromne wrażenie zrobiła na mnie jej stylizacja i make-up na Angeline z filmu Czarownica. Super jakość zdjęć, a do tego duże poczucie humoru, które łatwo zauważyć czytając notki. Autorka bardzo sympatyczna, przyjemnie jest wracać na tego bloga.

Blog Żanety, na którym poza recenzjami kosmetyków można znaleźć notki na temat zdrowego odżywiania, dbania o organizm, suplementów,  pielęgnacji włosów,  świata zapachów, a także dotyczące życia osobistego sympatycznej autorki. Jak widać tematyka bardzo różnorodna, każdy może znaleźć coś dla siebie. Dzięki Żanecie poznałam dużo zagranicznych sklepów internetowych, w których można kupić wszystko, od kosmetyków, po biżuterię i ubrania. Poza tym, podziwiam jej wytrwałość jeśli chodzi o dietę i zmianę sposobu żywienia, o czym także pisała na blogu.

4 komentarze:

  1. Jejku, ślicznie Ci dziękuję za takie wyróżnienie! Tym bardziej jeśli to co pokazuję na blogu, to nie do końca Twoja bajka.. jest mi miło podwójnie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, to tylko moja szczera opinia :) Miło, że zajrzałaś :)

      Usuń
    2. Wierzę, że szczera! Dlatego bardzo mnie cieszy! :)

      Usuń
  2. Akurat tych blogów nie znałam a są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń