Strony

2014-08-23

Egzamin zdają... blogi poświęcone modzie. Część II

Manekiny cztery


Nie jestem częstym gościem na blogach poświęconych modzie. Wychodzę z założenia, że oczywiście można w pewien sposób wzorować się na stylu drugiej osoby, ale tylko wtedy, jeśli jest to zgodne z tym co naprawdę lubimy. Kiedyś nienawidziłam chodzenia w sukienkach, czasem się do tego zmuszałam bo przecież to takie kobiece, ale najzwyczajniej czułam się źle. Teraz mam w szafie kilka sukienek i jestem z nich zadowolona. Myślę, że sama musiałam do tego dojrzeć, nie sugerując się zdaniem innych. Dziś jestem w stanie założyć właściwie wszystko, jeśli ma wygodny krój, dobrze w tym wyglądam i przede wszystkim dobrze się w tym czuje. Ślepe kopiowanie szafy innej osoby, może okazać się słabym pomysłem. Natomiast fajnie jest czasami popatrzeć na wykorzystanie w nietypowy sposób takich elementów ubioru, które sama lubię. :)

Autorka w niesamowity sposób bawi się kolorami. Stylizacje są bardzo kobiece, eleganckie ale przełamane czymś nietypowym. Profesjonalne zdjęcia i świetna modelka sprawiają, że na bloga zaglądam często. Blog skłonił mnie do poważnego zastanowienia się nad zakupem butów na obcasie w neonowym kolorze. Są takie piękne ;D

Blogerka z Australii. Zachwyca mnie wszystkim :) W jej stylizacjach przeważa romantyczny styl z domieszką vintage, boho. Często wykorzystuje motywy kwiatowe. Kojarzy mi się z taką współczesną hipiską. Dodatkowo jest naprawdę zjawiskowa.

"Bez spiny, nieważne co na siebie włożę i tak będę prezentować się świetnie, a jednocześnie na luzie"- takimi słowami mogłabym opisać autorkę :) Na blogu znajdziemy dużo stylizacji, które kojarzą mi się z totalną beztroską, wygodą, a jednocześnie są oryginalne i przyciągają wzrok. Autorka łączy style, wykorzystuje fajne dodatki, a jednocześnie widać, że nikogo nie udaje. Poza tym kiedy zobaczyłam jej sesję na Halloween KLIK, stwierdziłam, że muszę zacząć obserwować bloga :)

2 komentarze:

  1. Świetna seria postów - przejrzałam wszystkie polecane przez Ciebie blogi i mi również bardzo się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) Planuje jeszcze opisać blogi eko, może kulinarne i poświęcone jedynie pielęgnacji włosów ;)

      Usuń