Strony

2014-08-16

Egzamin zdaje... nawilżająca pomadka do ust Wibo Eliksir 04.


Od kiedy pamiętam szminki były dla mnie złem koniecznym. Czy to matowe, czy te przypominające konsystencją błyszczyki, z drobinkami czy bez, fluorescencyjne albo w delikatnych kolorach. Jeśli miałam do wyboru normalny błyszczyk lub szminkę, zawsze wybierałam błyszczyk. No i nadszedł dzień, w którym zaczęłam kupować szminki! To chyba znak, że się starzeję ;)


Moje pierwsze kolorowe pomadki są z Celii i kupiłam je w tym SKLEPIE. Jestem nimi zachwycona, ponieważ za śmiesznie niską cenę, dostajemy bardzo fajny produkt. Na recenzję pomadek zapraszam TUTAJ. Błyszczykowe pomadki Celii mają ładne subtelne kolory, dlatego pomyślałam, że mogłabym mieć jedną szminkę, która ma bardziej intensywny kolor. W Rossmannie natknęłam się na półkę z kosmetykami Wibo, których używałam jeszcze jako nastolatka. Ostatnio jestem zafascynowana różowym kolorem, dlatego zdecydowałam się na pomadkę nr. 04 i nie żałuję.

Według producenta pomadka Wibo: 
  • nie wysusza ust i dodatkowo sprawia, że stają się aksamitnie miękkie
  • trwalsza niż błyszczyk
  • najmodniejsze odcienie sezonu
Nabłyszczająca formuła pomadki  zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. W kolekcji znajduje się 8 modnych i klasycznych odcieni – wystarczy wybrać jeden z nich dla siebie i czarować pięknym uśmiechem. W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo.

Co mogę powiedzieć na temat produktu? Pomadka rozprowadza się bardzo dobrze, ma przyjemną konsystencję i daje lekko mokre wykończenie. Nie wysusza, schodzi z ust równomiernie, daje piękny kolor. Zapach nie jest najprzyjemniejszy, niestety pod tym względem zdecydowanie przegrywa z pomadkami Celii. Podobnie jest z opakowaniem. Bardzo delikatny plastik, w torebce może się po prostu rozpaść.


Plusy:
  • świetne kolory
  • przyjemna konsystencja
  • nie wysusza
  • niska cena
Minusy:
  • plastikowe opakowanie
  • dziwny zapach
Oceniam na 4+.

5 komentarzy:

  1. Mam zawsze problem z wysuszeniem ust ale po twojej recenzji może się skuszę. Śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy każdej recenzji zawsze mam nadzieję na zdjęcie ust z nałożoną pomadką/błyszczykiem więc zawsze przewijam najpierw całą recenzję i...nic :(
    Składam prośbę o demonstrowanie recenzowanych kosmetyków na fragmencie twarzy ;)
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie umiem robić ładnych zdjęć ust xD

      Usuń
    2. Mogą być brzydkie ;)

      Usuń