Strony

2014-11-02

Egzamin zdaje... Peeling Avon Planet Spa z ekstraktem z kawy.


Peeling z Avonu- to nie brzmi dobrze. Avon kojarzy mi się z przyzwoitej jakości kosmetykami kolorowymi i fajnymi produktami do mycia ciała. Ale peelingi? Żaden peeling z Avonu, który miałam do tej pory, nie był dobry. Zazwyczaj właściwości peelingujące były żadne, produkty bardzo trudno się spłukiwały, miały tragiczny skład i dziwną tłustą, oblepiającą konsystencję. Nic zachęcającego. Peeling z serii Planet Spsa dostałam od mamy, a ponieważ jestem fanką wszelkich kosmetyków z dodatkiem kawy, dałam mu szansę.


Otworzyłam tubkę spodziewając się zapachu prawdziwej kawy. Już wyobrażałam sobie niebiański aromat świeżo zmielonych ziaren, tymczasem doleciała do mnie chemiczna mieszanka zapachów, które z kawą niewiele mają wspólnego. Zrezygnowana, udałam się do kuchni strzelić sobie małą kawkę, która wynagrodziła mi chemiczny smrodek. Konsystencja peelingu także pozostawia wiele do życzenia- jest gęsty, dość klejący. Jeśli lubicie produkty z dużą ilością drobinek, mocno ścierających, nie polecam inwestować w ten peeling. Peeling mogę polecić osobom, które lubią produkty konsystencją przypominające gęstą ektoplazmę (if you know what I mean) ;D Ku mojemu zdziwieniu, w peelingu znajdziecie drobniutko zmielony gwiezdny pył. Jednym słowem- galaktyka stoi przede mną otworem! Co jak co, ale zawsze marzyłam o peelingu naładowanym złotym brokatem xD



Skupmy się na działaniu. Chemiczny peeling z ektoplazmą i gwiezdnym pyłem spisuje się dość dobrze. Także byłam tym zaskoczona. Skóra po użyciu peelingu jest gładsza. Co ciekawe, złote drobinki zostają na skórze! Daje to bardzo subtelny efekt, jednak jeśli dobrze się przyjrzymy, jest to widoczne. Niestety jako fanka mocnych zdzieraków, na pewno nie kupię tego produktu. To raczej ładnie wyglądający gadżet do łazienki, a nie dobrej jakości peeling,

Plusy:
  • ciekawe opakowanie
  • delikatnie wygładza
Minusy:
  • dla mnie zbyt delikatny
  • chemiczny zapach (gdzie ta kawa ja się pytam????!!!)
  • dziwna konsystencja
Oceniam na 3+.

1 komentarz:

  1. Chyba wszystkie ich peelingi mają taką konsystencje niedawno skończyłam indyjski i zdzieraczem on napewno nie jest

    OdpowiedzUsuń