Strony

2015-01-18

Kosmetyki kolorowe- ulubieńcy roku 2014


Jest połowa stycznia, a ja własnie zdecydowałam się na podsumowanie moich ulubionych kosmetyków kolorowych, używanych w 2014 roku. Lepiej późno, niż wcale ;) Jakieś trzy lata temu w mojej kosmetyczce można było znaleźć jedynie podkład, korektor i tusz do rzęs. Mój makijaż zawsze był niewidoczny i bez wyrazu, Nie potrafiłam używać różu, a bronzery były niepotrzebnymi wynalazkami dla próżnych kobiet ;) Moje dziwne podejście do makijażu zmieniło się całkiem niedawno. Bez chwili zastanowienia mogę stwierdzić, że lubię się malować. Lubię śledzić youtuberki, czytam blogi o kosmetykach i makijażu i prowadzę swojego własnego. Milion rzeczy nie wychodzi mi jeszcze tak jak powinno, jeśli chodzi o make-up, robienie zdjeć na bloga, pisanie, ale jakie to ma znaczenie? ;) Ważne, że to wszystko sprawia mi dużo przyjemności.

Z kosmetyków używanych w 2014 roku, wybrałam te, których używałam najczęściej i te, które uważam za bardzo dobre. Poniżej najlepsze bronzery i ulubiony róż.


Bronzer E.l.f.  zaskoczył mnie swoją jakością, Tani, trwały, o przyjemnym odcieniu. Nie jest to typowy chłodny bronzer, Elf pasuje bardziej do opalonej cery, podkreślając jej kolor. Pięknie współgra z różami w brzoskwiniowych odcieniach. Raczej nie nadaje się do typowego konturowania, ale do podkreślenia policzków i nadania zdrowej barwy twarzy. Trzeba uważać, żeby nie zrobić sobie plam. Róż, który jest w zestawie ma zbyt pomarańczowy odcień i duże drobinki. mimo wszystko dla świetnego bronzera zdecydowanie polecam zakupienie zestawu Elf.

Róż/bronzer Nyx Taupe. Idealny chłodny odcień, zdecydowanie przeznaczony do konturowania twarzy, Można nim ładnie wyszczuplić twarz, wyprofilować nos. Jest raczej delikatny, dlatego dziewczyny o jasnej cerze powinny być zadowolone. Pełna recenzja i porównanie z Elfem znajdziecie TUTAJ .

Róż z Avonu- Heavenly Nude. Ostatnio maltretowany przeze mnie, każdego dnia. Ciepły brzoskwiniowy odcień, pięknie wygląda szczególnie na opalonej twarzy. Pełna recenzja i porównanie z innymi różami TUTAJ .


Cienie Sleek- Storm. Słyszałam dużo negatywnych opinii na temat palet cieni ze Sleeka. Miały się osypywać, trudno rozprowadzać, tracić na intensywności. Być może jestem mało wymagająca, albo moja paletka jest na prawdę w porządku. Świetne kolory, na bazie utrzymujące się bardzo długo. Jeśli nie nabieram na pędzelek za dużo cienia, nie ma żadnego problemu z osypywaniem się, Pełna recenzja i swatche TUTAJ .

Kredka Catrice. Używam każdego dnia. Tania i bardzo dobra, Szkoda, że nie ma jeszcze chłodniejszego odcienia. Recenzja kredki bije rekordy popularności na moim blogu. Zapraszam TUTAJ .


Na koniec wszystkim bardzo dobrze znane pomadki i błyszczyk.

Celia 603 i 512- Pomadki, które konsystencją przypominają błyszczyki. Są idealne na lato i właśnie wtedy ich używam.  Tanie, bardzo delikatne i subtelne, mają przyjemną konsystencję i ładny zapach. Opakowanie przetrwa niemal wszystko ;) Obszerna recenzja i swatche TUTAJ .

Makeup Revolution- Mój ulubiony błyszczyk na lato. Cudowny kolor, dość trwały, nie wysusza. Jest baaaardzo tani, dostępny przez internet. Na prawdę nie spodziewałam się, że Makeup Revolution okażą się tak dobrą marką. Notka na temat błyszczyku TUTAJ .

Macie swoich kosmetycznych ulubieńców 2014 roku???

14 komentarzy:

  1. Róż z Avonu i ja maltretuje codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo róże z Avonu są bardzo fajne ;) W sumie cienie do oczu też mają całkiem udane, trochę gorzej jeśli chodzi o tusze do rzęs, według mnie.

      Usuń
  2. Paletka cieni bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam paletę Sleek Storm i jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredkę Catrice posiadam i uwielbiam ją nie zamieniłabym jej na żadną inną :) Bardzo fajni ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją bardzo lubię, ale poszukuje jednak czegoś w jeszcze chłodniejszym odcieniu. Niestety nic nie znalazłam :(

      Usuń
  5. Ten Taupe NYXiakowy jest boski! Widuję go na wielu blogach, więc ma chyba spore grono fanek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo delikatny, ale ma świetny odcień :)

      Usuń
  6. jaka cudna paletka :) mam au naturel i wielbię ją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się też nad Au naturel :)

      Usuń
  7. Kredke do brwi kupilam dzisiaj tylko w kolorze 020, mam nadzieje ze sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń