Strony

2015-05-17

Egzamin zdają... lakiery Catrice.


Nie jestem lakiero-maniaczką, ale kiedy zobaczyłam ten idealnie delikatny róż, odpłynęłam ;D Przez kilka najbliższych postów, będę męczyć produkty, które zamówiłam na Cocolicie, a lakiery z Catrice, właśnie do nich należą. Za zawrotną cenę 10 zł otrzymujemy dwa lakiery o pojemności 10 ml, czyli całkiem dużej. Zestawy kolorystyczne są skomponowane w taki sposób, aby lakiery można ze sobą łączyć i tworzyć ciekawy manicure. Zdecydowałam się na raczej uniwersalne kolory, ale wybór był dość duży, ciekawie wyglądało także połączenie krwistej czerwieni i złota.


Ja naprawdę nienawidzę malować paznokci, o tworzeniu wzorów, naklejaniu aplikacji, nie ma nawet mowy. Lakier ma spełniać swoje podstawowe zadanie, czyli zapewniać efekt zadbanych dłoni i długo się utrzymywać. Kupując lakiery z Catrice, zależało mi raczej na kolorze różowym, natomiast jego brokatowy brat, miał być tylko dodatkiem. Postanowiłam jednak nieco się wysilić i wypróbować go, na dwóch paznokciach (tak, tak aż dwóch ;D.


O ile z różowego lakieru jestem bardzo zadowolona, tak efekt, który daje brokatowy koleżka, jest średni... Wyobrażałam sobie, że brokat pokryje całą płytkę, natomiast dopiero po 3 warstwie, drobiny są mniej więcej równomiernie rozłożone. Po jednej warstwie,  na paznokciu smętnie błąka się jeden lub dwa miniaturowe cekiny, które niemal wołają do mnie "co zrobiłaś z resztą?!". Otóż ja nic nie zrobiłam, to wina lakieru i pędzelka, który nabiera za mało błyszczących drobinek ;) Mimo wszystko uważam, że zestawienie tych dwóch lakierów i sprzedawanie ich jako komplet, to fajny pomysł. Wytrwali na pewno będą w stanie wyczarować na paznokciach coś bardziej pomysłowego niż ja. Drobinki, mimo że w buteleczce wyglądają nieco lepiej niż na paznokciach, pięknie się mienią i ładnie odbijają światło. Myślę, że dobrze wyglądałoby połączenie ich również z czarnym lub białym lakierem.


Trwałość lakierów jest bardzo dobra, spokojnie wytrzymuje 4, 5 dni. Wykończenie nie jest matowe, ale nie jest to także powalający blask. Wysychają na paznokciach dość szybko, nie są gęste, pędzelki są długie, dość łatwo i szybko się nimi maluje.

Plusy:

  • ciekawe zestawienia kolorów
  • trwałość
  • duża pojemność
  • niska cena
Minusy:
  • upośledzone drobinki ;D
Generalnie jestem zadowolona z zestawu i daję 5- nawet, mimo upośledzonych drobinek ;P

10 komentarzy:

  1. Jedne z moich ulubionych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam akurat tych lakierów, ale fajne :D +zapraszam na szybki konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny róż! Uwielbiam te tonacje, mam już niebieski a chciałabym jeszcze właśnie różowy i żółty ;) Ten drugi zaś faktycznie wygląda o wiele lepiej w buteleczce. Mimo wszystko chętnie wypróbuję ten duet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy jest rzeczywiście świetny :)

      Usuń
  4. Uwielbiam lakiery tej firmy a drobinki nie tylko u nich ciężko się rozprowadza na paznokciach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy drobinkowy lakier, także nie mam porównania z innymi ;)

      Usuń
  5. Piękne paznokcie!!!! :) Obserwujęę :)

    OdpowiedzUsuń